E-Maxx_Big_Joe

Proline Big Joe a E-Maxx Brushless

Přináším krátké shrnutí zkušeností po roce a půl s koly Proline Big Joe 3.8(+ video)(+ video)

Vložky Proline Big Joe 3.8" se ani časem, ani po zimě netrhají a nerozpadají, narozdíl od stock kol, která vidíte níže...

Traxxas-E-Max-110-brushless-RTR-94

Vložky jen jemně změkly, což je ale jen dobře, protože jako nové jsou fakt dost tvrdé. Teď jsou tak akorát. V kolech jsem samozřejmě udělal odvodňovací dírky, asi 1mm velké. Kola jsou překvapivě i velmi odolná. Pokaždé se mi nepodaří zajet do terénu, tak zablbnu i na asfaltu a musím říct, že nejsou nijak extrémně sjetá. Řekl bych, že tak 3 sezóny dají. Okraje jemně popraskaly, tak jak asi na každé gumě, ale dál se nijak netrhají a vzhledem k mým bashing schopnostem je to vcelku úspěch. Kola na autě dobře vypadají a průchodnost terénem se objektivně zlepšila. Tyhle drapáky prostě vyjedou hodně. Navíc se auto jemně zvedlo, což průchodnosti taky mírně pomohlo, kola jsou totiž o trošku vyšší, než stock...

E-Maxx_brushless_lom_(2)

Dvě věci, které bych vytkl.
Ačkoli výrobce tvrdí opak, kola dostanete naprosto nevyvážená a oproti stock kolům jsou nevyvážená trošku víc. Každopádně nic nepřekonatelného, vyvažovací závažíčka to jistí :-) ...

proline-big-joe

Druhá věc, ikdyž to vlastně není výtka, je to, že při maximálním rejdu vnitřní hrany kol dřou o řídící tyč. Jsou prostě moc široká (hluboká), pro znalé, mají velký offset. Toto jsem asi za měsíc vyřešil extendery, které jsem i tak plánoval k těmto kolům pořídit a auto tak o 12mm rozšířil...

20150501_140835

Celkově jsem s koly Proline BigJoe velice spokojen a až doslouží, pořídím nejspíš opět ty stejné...

Poznámka na závěr. Musel jsem použít o jeden zub menší pastorek. Kola jsou těžší a větší a na motoru s regulátorem je to znát. Ventilátor na reglu daleko častěji běžel a motor se o poznání víc hřál.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>