Traxxas E-Max 1,10 brushless RTR (67)

Zvětšení světlé výšky E-maxx Brushless

Určitě mi dáte za pravdu, že světlá výška je v těžším terénu dobrá věc. Ne, že by E-maxx nebyl dostatečně vysoký, ale dalších pár milimetrů navíc a zlepšení průchodnosti terénem rozhodně není na škodu, obzvlášť, když jsem auto pěkně rozšířil extendery o 12mm.

Úprava spočívá v horním uchycení tlumičů o kousek níž a ideální místo je tam, kde jsou upevněny držáky karoserie. Kola tak o kousek poklesnou a zvětší se světlá výška. Spodní uchycení tlumičů je samozřejmě co nejblíž k šasí.

Traxxas E-Max 1,10 brushless RTR (67)

Malinko se zmenší progresivita pružení, protože jsou tlumiče víc na kolmo, ale ruku na srdce, u takovýho monstra v těžkým terénu, do to pozná... Potom se pružení decentně přitvrdí, což se u mýho monstra docela hodí, mám tam dost velký a těžký baterky - 2p6s LiPo.
Původní šroubky, co drží držáky karoserie musí samozřejmě ven, ty sem nahradil jedním dlouhým šroubkem, který jsem prošrouboval naskrz a na něj jsem doma našel naprosto ideální kovové válečky, jako stvořené pro tento účel :-) Výsledek vidíte na fotce...

Traxxas E-Max 1,10 brushless RTR (66)

Praktické zkušenosti naprosto výborné, auto je dohromady s koly Proline Big Joe 3,8", rozšířené extendery Integy o 12mm a s touhle úpravou světlé výšky daleko větší, než stock auto. Mám s čím srovnávat, průchodnost se objektivně o dost zlepšila, co nevyjedou jiní se stejným autem, většinou vyjedu já :-)

Traxxas E-Revo brushless RTR (13)

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>